(A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező!)
A reklámszervező szakmenedzser a gazdasági, üzleti életben nélkülözhetetlen marketing- és reklám tevékenységek szervezésével, irányításával, ellenőrzésével kapcsolatos olyan vezetői feladatokat lát el, amelyek megoldása még főiskolai szakirányú közgazdász végzettséget nem igényelnek. Alapvető feladata a különböző média (nyomtatott és elektronikus sajtó), illetve marketing- és reklám-ügynökségek (Key Account) kreatív és média részlegei, valamint vásár- és kiállítás-szervezővállalkozások számára.
Előbbieken kívül:
A 4 féléves képzés keretében – nappali tagozaton, közel kétezer órában – 30 tárgy modulrendszerben történő oktatására kerül sor. A képzés főbb tanulmányi területei: általános alapismeretek (közgazdaságtan, módszertan, jog, vállalkozás, idegen nyelv), alkalmazott magatartástudomány (szervezeti viselkedés, etikett, protokoll, üzleti etika, üzleti kommunikáció), szakismeretek (gazdálkodás, reklám, hirdetés, szervezés-vezetés, marketing), speciális szakismeretek (média technológia, nemzetközi marketing)
A kereskedelmi menedzser képzés reklámszervező szakmenedzser elágazásán a felsőfokú szakképesítés (OKJ 55 345 01 0010 55 06) megszerzésének további feltétele a szakmai (írásbeli, szóbeli, gyakorlati) vizsga sikeres letétele és a bírálattal elfogadott szakdolgozat megvédése – prezentációval.